اسامی تعداد دیگری از نامزدهای تایید صلاحیت شده فردا اعلام می‌شود-راهبرد معاصر
پزشکیان: من اصولگرا هستم/ برای کسب قدرت نیامده‌ام شرایط انتقال دانشجویان ایرانی شاغل به تحصیل از خارج به کشور دیدگاه نامزدهای ریاست جمهوری در خصوص اصلاح بورس رهبر انقلاب: برای انتخاب خوب ببینید چه کسی توانایی کار در جهت ملاک‌های انقلاب را دارد قاضی‌زاده هاشمی در نشست خبری: رئیس‌جمهور باید دارای جامعیت باشد پزشکیان با آیت‌الله جوادی آملی دیدار کرد اقامه نماز ظهر جمعی از نخبگان و مدال‌آوران علمی به امامت رهبر انقلاب بررسی نحوه اجرای قانون ساماندهی خودرو در دستور هفته جاری مجلس پیام رهبر انقلاب: برائت از جلادان غزه به همه جهان تسری یابد انتشار فهرست کابینه دولت پزشکیان غیرواقعی است نامه نمایندگان به منظور درباره احکام بازنشستگان فرهنگی انهدام باند توزیع مواد مخدر در نوار مرزی جنوب غرب توسط سپاه پاسداران برنامه تبلیغات انتخاباتی نامزدها در صدا و سیما امروز شنبه 26 خرداد رهبر انقلاب: برائت امسال باید فراتر از موسم حج در همه‌ جای جهان تسرّی یابد حمایت خاتمی از کاندیداتوری پزشکیان

اسامی تعداد دیگری از نامزدهای تایید صلاحیت شده فردا اعلام می‌شود

اسامی تعداد دیگری از نامزدهای تایید صلاحیت شده توسط شورای نگهبان فردا - یکم اسفندماه - اعلام می‌شود.
تاریخ انتشار: ۱۶:۳۵ - ۳۰ بهمن ۱۴۰۲ - 2024 February 19
کد خبر: ۲۲۹۰۹۴

به گزارش راهبرد معاصر؛ اسامی تعداد دیگری از نامزدهای انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی توسط شورای نگهبان فردا - سه شنبه یکم اسفندماه اعلام می شود.

پیش از این شورای نگهبان در دو مرحله اسامی نامزدهای رد صلاحیت شده که نسبت به رسیدگی به صلاحیتشان معترض بودند و اعتراض آنها در فرایند بررسی ها پذیرفته و صلاحیت آنها تایید شده بود را اعلام کرده است.

شورای نگهبان در مرحله اول رسیدگی به اعتراض نامزدهای رد صلاحیت شده اسامی ۱۰۱۴ نفر و در مرحله دوم رسیدگی به اعتراضات اسامی ۷۵۰ نفر از نامزدها که صلاحیتشان تایید شده را اعلام کرد.

در این مرحله نیز بنا است تا اسمی تعداد دیگری از نامزدهای دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی که صلاحیتشان در فرایند رسیدگی به اعتراضات تایید شده اعلام شود.

 هادی طحان نظیف سخنگوی شورای نگهبان ۲۰ بهمن ماه در خبری اعلام کرد: ۱۵ هزار نفر از داوطلبان مجلس شورای اسامی تایید صلاحیت شدند که این تعداد بیش از ۷۳ درصد داوطلبان شرکت در انتخابات مجلس را شامل می شود.

دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری ۱۱ اسفندماه در حوزه های انتخابیه سراسر کشور برگزار می شود./ایرنا

مطالب مرتبط
ارسال نظر
تحلیل های برگزیده